علوم اجتماعی · دسامبر 26, 2023 0

شكست بنیان خانواده در غرب 💯

شكست بنیان خانواده در غرب

 

بسیاری از پدران انگلیسی، فرزندان شخص دیگری را بزرگ می‌كنند این عنوان یكی از فصل نامه‌های انگلستان استبه دلیل روند افول اخلاق از هر ۵ پدر انگلیسی یك نفر بدون آنكه بداند فرزند فرد دیگری را به عنوان فرزند خود بزرگ می‌كند

 

شكست بنیان خانواده در غرب

شكست بنیان خانواده در غرب

دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل doc
حجم فایل 155 کیلو بایت
تعداد صفحات 5
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

شكست بنیان خانواده در غرب

بسیاری از پدران انگلیسی، فرزندان شخص دیگری را بزرگ می‌كنند این عنوان یكی از فصل نامه‌های انگلستان است.به دلیل روند افول اخلاق از هر ۵ پدر انگلیسی یك نفر بدون آنكه بداند فرزند فرد دیگری را به عنوان فرزند خود بزرگ می‌كند.

به گزارش این فصلنامه كه در زمینه‌های ژنتیكی و بیولوژیكی تحقیق می‌كند یافته‌های آزمایشات ژنتیكی در كشورهای غربی و اروپایی حاكی از آن است كه درصد بالایی از مردان بدون آنكه بدانند در اثر خیانت همسرانشان، فرزند شخص دیگری را بزرگ می‌كنند.

یافته‌های این محققان حاكی از آن است كه در كشورهایی كه قواعد خانوادگی سالم‌تر هستند این میزان به یك درصد كاهش می‌یابد حال آنكه در جوامعی كه گرفتار معضلات خانوادگی هستند این آمار به ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

محققان این مركز در بررسی ژنتیكی ۳۱۰۴۹۰ مورد از پدران و فرزندان در كشورهای غربی دریافتند كه از هر ۵ پدر انگلیسی یكی بدون آنكه بداند، فرزند شخص دیگری را به عنوان فرزند خود بزرگ می‌كند.

●نقش تقوا در خانواده

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود شكست بنیان خانواده در غرب