دانلود کارآموزی تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص 💯

دانلود کارآموزی تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص

 

دانلود پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص تحقیق پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص مقاله پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص

 

دانلود کارآموزی تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص

دانلود کارآموزی تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص

دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل zip
حجم فایل 177 کیلو بایت
تعداد صفحات 247
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 247 صفحه

نقش و توانایی دوره استاد راهنما: تابستان 1386 با تشکر از: استاد عالیقدر که بنده را در تهیه این مجموعه یاری رساندند.
و استاد ارجمندم، مدیر گروه محترم که همراه و مشاور من بودند.
تقدیم به مادرم که لطیف است بسان گلهای بهاری *** و پدرم که عظیم است بسان آسمان *** و دوست عزیزم ارغوان که همراهی هست مهربان درمسیر ژرف زندگی فهرست مطالب صفحه عنوان مقدمه 7 گرافیک و تبلیغات نوین 12 فصل اول: آرم و نشانه ها 22 فصل دوم: اوراق اداری 38 فصل سوم: پوستر 55 فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور 88 فصل پنجم : فولدر 124 فصل ششم: بیلبورد 128 فصل هفتم: استند 148 فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی 162 فصل نهم: بسته بندی 187 فصل دهم: لیبل 209 فصل یازدهم: طراحی جلد 212 منابع و مآخذ 221 مقدمه : علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است .
تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند.
امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد.
هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید .
اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد .
بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد.
یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست گرافیک در عرصه تبلیغات: زمانیکه از خواب بیدار می شویم و برای وزرش صبحگاهی تلویزیون را روشن می کنیم ، تبلیغ پفک نمکی ، سس سالاد ، شامپو ، جوراب ، بخاری ، یخچال و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را به ناچار می بینیم .
وقتی از منزل خارج می شویم باز هم یک سری از تبلیغات بوسیله رادیو به گوش ما می رسد .
در خیابان ها ، پشت اتوبوس ها ، سردرمغازه ها و یا به تابلوهای خیابانی که نگاه می کنیم همه و همه تبلیغات متفاوتی که روزانه با آن ها سروکار داریم .
با وجود حجم فراوان تبلیغات و انواع محصولاتی که تبلیغ می شوند آیا تاکنون اندیشیده ایم که چه میزان در امر تبلیغات موفق بوده ایم ؟
چقدر با این موضوع ، عملی و تخصصی برخورد می کنیم ؟
آیا می دانیم وضعیت عناصر درگیر با تبلیغ ، در کشور ما چگونه است؟
آیا برای حل مشکلات تبلیغات در کشور گامی برداشته شده است ؟
تبلیغات در زمان قدیم در مقایسه با تبلیغات امروزی خیلی ساده بود ، با وجود این هدف اساسی از آگهی همان بود که امروز هم هست ، بدین معنی که منظور از آن ایجاد ارتباط برای دادن اطلاعات و ایده ها به گروهی از مردم بود که

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود دانلود کارآموزی تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص