علوم انسانی · دسامبر 26, 2023 0

دانلود نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده 11 ص 💯

دانلود نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده 11 ص

 

دانلود نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده 11 ص تحقیق نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده 11 ص مقاله نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده 11 ص نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده 11 ص

 

دانلود نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده 11 ص

دانلود نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده 11 ص

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات 11
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 11 صفحه

نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده چكیده : امروزه تكنولوژی اطلاعات (IT) تاثیر بسیار زیادی را در سازمانها داشته وساختارهاو روابط موجود در آنها را به طور چشمگیری دستخوش تغییر قرار داده است.
به هرحال اطلاعات كار مهم و اصلی را در سازماندهی فعالیتهای درون سازمان انجام می دهد و تكنولوژی اطلاعات می تواند تاثیر بسزایی بر چگونگی این امر داشته باشد.
مجـازی سازی و سازمانهای مجازی مفاهیمی كه در عصر اطلاعات و پس از ظهور پیشرفتهای زیاد در فنآوری اطلاعــات مطرح شده اند.
امروزه وسایل ارتباطی نظیر ماهواره ها، كامپیوترهای شخصی،اینترنت،شبــكه های كامپیوتری و… بسترهایی را برای ایجاد سازمانهای مجازی بوجود آورده اند.
در این مقاله بـه معرفی سازمانهای مجازی، چگونگی ایجاد، ویژگیها، مزایا و معایب، مدیریت این سازمانها و همچنین مجازی سازی در ایران خواهیم پرداخت.
مقدمه : فنآوری اطلاعات یكی از پدیدههای مهم قرن بیستم میباشد كه زندگی بشر را متحول ساخته و بسیاری از علوم و موضوعات را تحت تاثیر خود قرار داده است.
امروزه استفاده از تكنولوژی اطلاعات و ارتباطات به منظور ایجاد ساختارهای مشاركتی از اهمیت قابل توجهی بــرخوردار شده است.
سازمانهای مجازی راه متفاوتی برای سازماندهی روابط بین كاركنان، مدیــــران و مشتریان هستند.
به كارگیری اطلاعات در دهه 1980 جایگاه خود را در استراتژیهای تجاری به منظور به دست آوردن مزیت رقابتی كوتاه مدت و بلند مدت پیدا كرد.
ارتباطات الكترونیكی پیشرفته این امكان را برای سازمانهای اقتصادی فراهم كرده اند كه عمده مزایای ادغام عمودی را بدون سرمایه گذاری قابل توجه ای بدست آورند.
در این صـــورت سازمانها مزیت های ادغام عمودی در بازار را تواماً دارا خواهند بود.
به دلیل وجود تكنولوژی ارتباطات سازمانهای گوناگون می توانند مانند زمانی كه بخشی از یك سازمان اقتصادی تــك مالكیتی هستند با یكدیگر هماهنگ كار كنند و این مساله مزیتی را ایجاد می كند كه تواماً یك شركت كوچك و یك شركت بزرگ باشند.
تعریف سازمانهای مجازی : سازمانهای مجازی به صورت موقت برای تركیب و بكارگیری تواناییهای خاص اعضای آن سازمانها به وجود آمده و باعث افزایش بهروری و استفاده سریع از فرصتهای خــاص برای ارائه محصولات یا خدمات خاص می شود و معمولاً بعد مسافت به وسیله تكنولوژی اطلاعات جبران می شود.
(1) براساس تعریف سازمان مجازی عبارت است از مجموعه شركتهایی كه از نظر قانونی مستقل بوده ولی برای یك منظور خاص با یكدیگر همكاری می كنند و یك فهــم عمومی نسبت به هدف تجاری در آنها وجود دارد.
در یك سازمان مجازی، شركتها از استعدادها، قابلیتها، منابع و تواناییهای یكدیگر بهره می گیرند.
بخش عمده منابعی كه یك ســــازمان مجازی استفاده می كند اطلاعات است.
سازمانهای مجازی در طی زمان شكل گرفته، تغییر كرده و منحل می شوند.
(2) از تعاریف متعددی كه در مورد سازمانهای مجازی ارائه شده است می توان گفت كه : یك سازمان مجازی مجموعه ای است موقت و شبكه ای از شركتهایی كه از نظر فرهنـگی، جغرافیایی و نوع فعالیتها، متنوع و پراكنده هستند و از تكنولوژی ارتباطات و اطلاعــات به منظور هماهنگی و ایجاد ارتباط با هم استفاده می كنند

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود دانلود نگاهی به سازمانهای مجازی سازمانهای آینده 11 ص