کارآفرینی · دسامبر 25, 2023 0

دانلود مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی 29 ص 💯

دانلود مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی 29 ص

 

دانلود مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی 29 ص تحقیق مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی 29 ص مقاله مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی 29 ص مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی 29 ص

 

دانلود مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی 29 ص

دانلود مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی 29 ص

دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل zip
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات 29
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 29 صفحه

مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی چكیده در این مقاله به بررسی مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی پرداخته شده است.
در حقیقت فناوری اطلاعات به عنوان موتور محركی در نظر گرفته شده است كه ضمن به حركت درآوردن چرخ‌های شغلی و استخدامی، سبب رشد و پویایی اقتصاد جامعه و ایجاد نوع جدیدی از اقتصاد می‌شود كه اقتصاد دانش محور نامیده می‌شود.
هدف از نگارش این مقاله مروری بر وضعیت فعلی در بازار كار فناوری اطلاعات و تأكید بر نقش كارگشای آن به عنوان یكی از راه حل‌های معضل بیكاری در جوامعی است كه بخش عظیمی از جمعیت جوان آنها علیرغم برخورداری از استعداد و انرژی كافی، همچنان از مشكل بیكاری رنج می‌برند.
كلیدواژه : فناوری اطلاعات؛ كارآفرین؛ كارآفرینی؛ اقتصاد دانش محور؛ اشتغال زایی؛ اشتغال پیوسته 1- مقدمه افزایش جمعیت در کشورهای در حال رشد، کاهش منابع و امکانات موجود در این کشورها و پیدایش نیازهای اجتماعی واقتصادی جدید همگی سبب توجه نهادها و مقامات مسئول در این کشورها به این نیازها و چاره اندیشی بنیادین یا مقطعی برای آنها شده است.
بنا بر بررسی‌های به عمل آمده و بر اساس آمارهای موجود، یکی از مهمترین مشکلات فرا روی جوامع در حال توسعه و حتی کشورهای صنعتی مشکل بیکاری1 است.
مجموعه راه حلهایی که برای رفع این مشکل جهانی ارائه شده است، اصطلاحاً «کارآفرینی2» خوانده می‌شود.
در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزی که با تغییرات و تحولات سریع بین المللی همراه شده و فرایند گذر از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی3 را سبب ساز گریده است، از کارآفرینی به عنوان موتور توسعه اقتصادی4 یاد می‌شود که می‌تواند در رشد اقتصادی کشورها، ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نقش مهمی را بر عهده داشته باشد.
امروزه دیگر اقتصاد ملی جای خود را به اقتصاد جهانی داده است و در این عرصه کشورهایی موفق خواهند بود که فرصتهای شغلی را تنها به چارچوب جغرافیایی خود محدود نسازند، بلکه فضای کاری وسیعی به وسعت جهان در ذهن خود داشته باشند.
اما واقعاً چه ابزار یا وسیله‌ای می‌تواند چنین فضای گسترده‌ای را فراهم نماید؟
فناوری اطلاعات و در رأس آن اینترنت پاسخ این سوال را به آسانی داده است.
کاربردهای گوناگون اینترنت طی دهه اخیر سبب شده است تا این امکان ارتباطی فرضیه‌ای را که در گذشته با شک و تردید تحت عنوان «دهکده جهانی» مطرح می‌شد، امروز برای ساکنان زمین به واقعیتی ملموس تبدیل نماید.
امکانات منحصر به فرد اینترنت سبب پیدایش شکل جدیدی از تجارت شد که امروزه به نام تجارت الکترونیک شناخته شده است.
انجام تعاملات تجاری به صورت پیوسته5و سهولت در پرداخت و دریافت وجوه سبب ایجاد تحولی شگرف در شکل و ماهیت تجارت گردیده است.
همه این امکانات و توانمندی‌ها به دست توانمند کسانی به وجود آمده اند که فکری خلاق و ذهنی با استعداد داشته اند.
اینان کارآفرینان واقعی هستند؛ چرا که نه تنها سبب خود اشتغالی و اشتغال زایی برای مجموعه‌های انسانی وابسته به خودشان شده اند، بلکه میلیونها فرصت شغلی را نیز تنها با اتصال به اینترنت برای میلیونها نفر از ساکنان این کره خاکی فراهم ساخته اند.
بنا بر این از یک سو با فناوری اطلاعات به عنوان بستر اشتغال زای جهانی ر

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود دانلود مشاركت فناوری اطلاعات در كارآفرینی 29 ص